همه تلقیات دارای این ویژگی های مشترک هستند

همه تلقیات دارای این ویژگی های مشترک هستند

3-جهت دار و شدت دار:
تلقیات ممکن است نسبت به یک موضوع منفی یا مثبت باشد.این نکته برای بازاریابان حائز اهمیت است؛ زیرا تغییر تلقی بسیار قوی مثبت یا منفی افراد کار دشواری است.
 

همه تلقیات دارای این ویژگی های مشترک هستند:

3-جهت دار و شدت دار:
تلقیات ممکن است نسبت به یک موضوع منفی یا مثبت باشد.این نکته برای بازاریابان حائز اهمیت است؛ زیرا تغییر تلقی بسیار قوی مثبت یا منفی افراد کار دشواری است.

4- دارای ثبات و قابل تعمیم: تلقیات در صورتی که شکل بگیرند تداوم می یابند و هر اندازه دوام بیشتری داشته باشند، مقاومت آنها در برابر تغییر بیشتر خواهد بود. انسان ها به تعمیم بخشیدن تلقیات خود گرایش دارند؛ برای مثال کسی که بعضی از محصولات مورد نیاز خود را به طور دلخواه از فروشگاه قدس تهیه می کند ممکن است دارای تلقی و برداشت مثبتی نسبت به کل فروشگاه باشد.
آگاهی از تلقیات مصرف کننده مستلزم پیش بینی رفتار خرید نیست؛ زیرا ممکن است شخصی ضمن تلقی مثبت نسبت به یک محصول آن را نخرد که خود این امر به سبب بعضی از عوامل بازدارنده مانند نداشتن پول کافی یا موجود نبودن محصول با مارک مورد نظر در زمان یا مکان مورد نظر است.
شرکت توسعه و مدیریت پارسیان زرین (ably.ir)

نظرات یا سوالات خودرا با ما درمیان بگذارید

0912 097 5516 :شماره تماس
0713 625 1757 :شماره تماس